مقالات

نمایندگی گنج یاب جی پی 3000

نمایندگی گنج یاب جی پی3000

دستگاه جی پی ۳۰۰۰ ساخت شرکت مین لب از کشور استرالیا بعنوان بهترین دستگاه طلایاب برای یافتن قطعات طلا در جهان امروز شناخته شده است
شرکت شازنده: مین لب محصول کشور استرالیا ،جدیدترین و پیشرفته ترین فلزیاب طلای شرکت مین لب ،تکنولوژی ولتاژ دوگانه ، استفاده از لوپهای جدید مین لب تغییر الگوی جستجو و حساسیت ،سیستم جدید کشف اهداف بدون خطا ،قابلیت یافتن هدف حتی در مکانهایی که در مجاورت سیمهای فشار قوی برق قرار داردند
کاوش در محیطهایی با نمک بالا و سایر شرایط دشوار خاک ،دارای باطری قابل شارژ ،دارای تنظیمات اتوماتیک ردیابی خودکار زمین ،دارای کلید مربوط به موقعیت خاک ،جدا شدن قطعات دستگاه جهت حمل و نقل آسان نصب و راه اندازی سیستم در زمان بسیار کوتاه جهت کاوش ، و دارای دهها امکانات دیگر برای کاوشگران ،دارای لوپ کاوشگر ضد آب  ،دارای کتابچه راهنما و فیلم آموزشی بالانس پیشرفته زمین- عمق کاوش را در تمامی خاکهای مختلف به حداکثر می رساند و اکنون با وجود تکنولوژی آستانه ثابت و بدون تغییر سیگنالهای هدف سریعتر و با وضوح بیشتر به سما ارائه می شود. بالانس پیشرفته زمین- GP3000 در زمینهایی خاک دارای مواد معدنی زیاد به بالانس زمین می پردازد وبه شما حداکثر عمق کاوش را در تمامی انواع مختلف خاکها می دهد.
آستانه ثابت بودن و بدون تغییر- یک آستانه آرام و بی سرو صدا که به شما امکان می دهد روی زمینهایی با خاک سخت یا نرم متمرکز شوید تا سیگنالها را بدون هیچ گونه اختلال در صدا بشنوید. آسودگی بیشتر- کیف باطری با طراحی جدید برای شما آسودگی بیشتری به ارمغان می آورد.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *