فلزیاب پین پوینتر ، دوست عزیز، در این مقاله به معرفی و توضیحاتی درباره فلزیاب پین پوینتر می‌پردازیم. فلزیاب پین پوینتر، یک اسکنر قدرتمند و دقیق است که به شما کمک می‌کند در جستجوی فلزات در زمین‌های مختلف، مثل ساحل دریا، برکه‌ها و حتی خاک‌ها، بهترین عملکرد را داشته باشید.

مشخصات فلزیاب پین پوینتر

این دستگاه، با دقت و قدرت بالا، قادر است به شما کمک کند تا فلزات را در عمق‌های مختلف پیدا کنید. همچنین، فلزیاب پین پوینتر دارای سنسوری حساس است که تشخیص دقیقی از نوع فلز محل مورد نظر را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای شیارهای ضد آب و عملکرد قوی در شرایط سخت محیطی است.

قیمت پین پوینتر

قیمت فلزیاب پین پوینتر، نسبت به کارایی و قدرت آن، بسیار مناسب است. با در نظر گرفتن قابلیت‌های برتر این دستگاه، می‌توانید آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

نکات خرید دستگاه فلزیاب پین پوینتر

در زمان خرید فلزیاب پین پوینتر، به دقت از جنبه‌های مختلف، از جمله عملکرد، دقت تشخیص خفیف و سنگین بودن فلز، محدوده تشخیص و نحوه شارژ و استفاده از باتری آن بررسی کنید.

ویژگی‌های دستگاه فلزیاب پین پوینتر

فلزیاب پین پوینتر دارای ویژگی‌های زیادی است که آن را از سایر اسکنرهای بازیابی فلز متمایز می‌کند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد، می‌توان به دقت بالا، سازگاری با محیط، سرعت و عملکرد بالا، و نمایشگری درخشان اشاره کرد.

مزایای فلزیاب پین پوینتر

فلزیاب پین پوینتر، تعدادی از مزایای بسیار جذاب را نیز دارد، از جمله: سهولت در استفاده، قابلیت تشخیص دقیق، قدرتمند بودن در جستجو و مقرون به صرفه بودن از لحاظ هزینه.

آموزش دستگاه فلزیاب پین پوینتر

این دستگاه بسیار آسان و ساده در استفاده است. در هنگام خرید، یک راهنمای کاربری کاملی به همراه این دستگاه عرضه می‌شود. این راهنما شامل توضیحات دقیق و شاملی از قابلیت‌ها و نحوه استفاده صحیح از آن است.

جدول عمق زنی دستگاه فلزیاب پین پوینتر

عمق (سانتی‌متر) زمان پاسخ (ثانیه)
1 0.1
5 0.5
10 1.0
20 2.0

عمق (سانتی‌متر)مان پاسخ (ثانیه)
10.1
50.5
101.0
202.0

در نهایت، امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا با فلزیاب پین پوینتر که یکی از شرکت های سازنده آن شرکت نوکتا می باشد ، آشنا شوید. اگر به دنبال یافتن فلزات در زمین‌های مختلف هستید، پیشنهاد می‌کنیم به فلزیاب پین پوینتر ما سر بزنید. آماده‌ایم شما را به بهترین تجربه جستجوی فلزات هدایت کنیم.