آثار و نشانه های گنج یابی

نماد و نشان گاو در گنج یابی

فلزیاب نماد و نشان گاو در گنج یابی یکی از کارهایی که ما را برای رسیدن به هدف در گنجیابی کمک میکند و خوب از که در مورد آنها بدانیم نمادها و نشانه ها میباشند.

در هر تمدنی در گذشته که نگاه کنید گاو وجود داشته و غذا و پوشش مردم را تامین می کرده است.

نشانه گاو در دفینه یابی مختص مناطق خاصی نبوده و در سراسر ایران مشاهده میشود.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

 

پرستش گاو نر رسمی عمده در مصر، خاورمیانه باستان، شرق مدیترانه، و هندوستان بوده که بعد‌ها به یونان و رم و بخش‌هایی از اروپا نیز سرایت کرد. در بین النهرین و مناطق مجاور تصاویر گاو‌های نر با حاصل خیزی و تجدید حیات در ارتباط بود و در ادوار بسیار کهن گاو نر معمولاً نماد خدای قیم شهر به شمار می‌رفت،همچنینگاو نر و شیر با هم نماد مرگ هستند.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

نقش گاو در سر ستون‌های تخت جمشید و هم در درگاه کاخ ملل به کار رفته است. گاو در هنر هخامنشی پاینده و نگهدارنده به شمار می‌رفته و به همین دلیل در ستون‌ها و در درگاه‌ها به کار رفته است.

این نماد ( مخصوصا در غرب کشور ) بر روی مزار ها و سنگ قبر ها و عبادتگاه ها ، به وفور دیده می شود،ظریه اول بیان شده که نماد گاو نشانگر وجود آرامشگاه و پرستشگاه می باشد که شخصیت های مهم را در آنجا دفن می کردند. اما نظریه دوم می گوید اگر در دفینه یابی دو گاو بهم نگاه کنند مطمئن در ان ما دفینه وجود دارد که دفینه ها در زیر پای نماد گاو می باشد.

اگر نشانه گاو ماده و دارای پستانی برجسته و کشیده باشد نشان از چهار سنگ به صورت مربع در محیطی هموار هست که چهارگوش اتاقک را نشان داده و پستان و شیر نشان از پربار بودن و نشان از سربار داشتن است. اگر نشان گاو با دوشاخ به سمت پایین باشد و سر به پایین داشته باشد ورودی در زیر سنگی است که نمادی بر روی آن حک شده و اگر نشانه گاو حالت حجومی داشت نشان از تله فیزیکی بسیارسخت است.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

امید برآن داریم که این نوشته ها شما عزیزان را برای رسیدن به هدفتان بیشتر از پیش کمک کند.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.۰۹۱۲۰۸۹۶۰۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *