آثار و نشانه های گنج یابی

نماد و نشان روباه در گنج یابی

فلزیاب نماد و نشان روباه در گنج یابی آثار و نشانه روباه در دفینه یابی می تواند تفاسیر و معانی متفوتی دارد و بستگی به مکان نماد دارد که می تواند همراه با دفینه باشد یا فقط یک نماد باشد. نماد همیشه یکی از مواردی بوده که کاوشگران را به جذب کرده و بخصوص چشم روباه بوده که هر کسی را مجذوب خود می کند که گاهی اوقات همین باعث فریب کاوشگران می شود. نماد روباه طبق مشاهدات کاوشگران همیشه همراه دیگر حیوانات بوده و کمتر به صورت تکی دیده می شود.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

این نماد بسیار کم مشاهده می شوود و از این رو یکی از آثار و نشانه های کمیاب تلقی می شود. دفینه ای که در اطراف نماد روباه پیدا می شود اکثرا دارای ارزش زیادی می باشند. همچنین اگر خود سمبل نیز زیبا باشد خود آن نیز از ارزش بالایی برخوردار می باشد. در زمان قدیم روباه سمبل شانس بوده و بیشتر در مکان هایی که محل سرگرمی مردم بوده استفاده می شده است و اگر این نماد در مناطق کشاورزی باشد باید مناطق و قله های اطراف آن را بررسی کرد.

 

وگاهی که برای قبر درست شده، نماد قبر یک فرد جوان که در سن جوانی مرده و پولدار بودن آن می باشد. در داخل مقادیر زیادی مجسمه و اشیاء موجود نشانه تمساح بعنوان نماد رهبری و افراد موفق را به تصویر کشیده است. (افرادی قوی ، ساکت ، حیله گر و بی باک) موقعی که در اراضی با یک نشانه تمساح روبرو شدید کلمات کلیدی که باید به آنها دقت کنید است.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *