آثار و نشانه های گنج یابی

نماد و نشان تمساح در گنج یابی

فلزیاب نماد و نشان تمساح در گنج یابی سلام امروز قصد داریم یکی دیگر از نماد های دنیای گنج های باستانی را برای شما تفسیر کنیم تا به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کنیم.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

نشانه تمساح  در گنج یابی بسیار نادر است و در کشور ایران بسیار کمیاب است و زمانی که نماد تمساح را دیدید باید به دقت آن را مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان پیدا کنید که طبیعی نیست و یک نفر این نماد را تراشیده است. از ویژگی های تمساح شکار با دقت و حوصله بسیار است پس شما زمانی که به دنبال دفینه ای هستید که در آن آثار و نشانه تمساح  وجود دارد باید کمی حوصله به خرج دهید تا به هدف برسید.

نماد و نشان تمساح در گنج یابی همواره یکی از بهترین نماد های دنیای گنج های باستانی می باشد این نماد در طبیعت به وفور یافت میشود  اما توجه داشته باشید که این نماد همواره نماد گنج نمی باشد و در برخی موارد مشاهده شده این نماد یک نماد تقلبی میباشد که فقط درباره گمراه کردن فرد کاوشگر استفاده می شده.  این نماد ممکن است که دارای تله هایی باشد که در کسری از دقیقه میتواند شما را به کام  مرگ بکشاند.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

پس هرگاه به این نماد در طبیعت برخورد کرید خود نماد را مورد بررسی قرار ندهید و به دنبال یک نماد تکمیل کننده در اطراف  در اطراف نماد تمساح باشید.

در برخی موارد مشاهده شده که وقتی در اطراف محل تمساح چشمه ای وجود داشته باشد  ممکن است گنجینه در درون آب مخفی شده باشد یا در در کنار رودخانه یا چشمه نماد دیگری وجود دارد که این نماد را تکمیل میکند نشان دوم معمولا به شکل حیوان دیگری می باشد که با توجه به آن نماد  میتوانید به دفینه دست یابید.

در صورتی که مطمئن شدید که آثار و نشانه تمساح را پیدا کرده اید در جهتی که تماسح به آن نگاه می کند به دنبال تپه ای باشید که در آن تپه، گنجینه ای بزرگ وجود دارد که با سختی به آن دست پیدا خواهید کرد. در صورتی که سر سوسمار به تنهای بر روی سنگ یا صخره هک شده بود به دنبال نماد دیگری مانند جوغن و یا چیزی شبیه به آن باشید که اطراف آن چاهی وجود دارد که دفینه در آن چاه قرار دارد.

در کاوش چاه بسیار دقت نمایید و حتی دیوار چاه را مورد بررسی قرار دهید تا به دفینه دست پیدا کنید. در صورتی که نشانه تمساح یا شبیه آن مشاهده کردید شما می توانید جهت یافتن سریع تر و راحت تر هدف از دستگاه های فلزیاب و گنج یاب استفاده نمایید.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

سنگ تمساح معمولاً یکی از بزرگترین و برترین نشانه ها در عصر باستان میباشد این نشانه به وفور در طبیعت یافت میشود اما مراقب باشید همه این نشانه‌ها نشان از گنج نیستم و اکثر آنها نشان از تله های مخوف و مرگبار هستند معمولاً باعث مرگ نسبی کاوشگر می شود سعی کنید هر موقع این نشانه را در طبیعت یافت دید خود نشانه را جستجو نکنید در اطراف آن حتماً باید چشمه یا علامت دیگری باشد کنید از یک کارشناس خبره در محل حتما بهره ببرید زیرا تفسیر نشانه ها با توجه به نوع و محل متفاوت می باشد و تنها به تفسیر نشانه های اینترنتی و بسنده نکنید این نشان معمولا با دعا طلسم می شدند ممکن است طلسم به صورت علوم غریبه باشد.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. 09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *