آثار و نشانه های گنج یابی

نماد قورباغه در گنج یابی

نماد قورباغه در گنج یابی آثار و نشانه های قورباغه در دفینه یابی در جاهای مختلق برای گنج یابی فلزیاب نشانه های مختلفی دارداما امروز قصد داریم این نشانه را در مصر استان برسی کنیم.
در مصر باستان قورباغه نماد تولد الهه هگت بوده است و همیشه در هنگام زایمان مادران و زنان مصری حضور داشته است.جالب اینکه، مسیحیان اولیه، قورباغه را به عنوان نمادی از رستاخیز مسیح می دانسته اند.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

ولی در نشانه های دفینه، قورباغه خصوصیات واضحی دارد و مهم ترین آن، جهش به سمت جلو می باشد

و معمولا باید در کنار یک رود یا برکه ای آب قرار داشته باشد و این علامت علامت آخر نیست

و باید به سمت جهش آن به دنبال نشان بعدی باشید. و معمولا باید در کنار یک رود یا برکه ای آب قرار داشته باشد و این آثار و نشان نماد آخر نسبت و باید به سمت جهشش در جستجوی نماد بعدی باشید.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

ضمنا یک خصوصیت دیگر آن گرفتن طعمه از راهی دور می باشد و به همین منضور اگر قورباقه رو به رودخانه قرار داشت،

اصلا تعجب نکنید و فکر نکنید که هدف نهایی در آب می باشد! بلکه هدف آن طرف آب بوده و در آنجا باید به دنبال علامت آخر باشید .

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

ضمنا بعضی ها نیز به حالت چشمان قورباغه اشاره داشته و توجه ویژه ای به آن دارند

و معتقدند که چشمان قورباغه، به دو طرف مختلف نگاه می کنم و میتواند نشانگر دو هدف باشد.

نماد قورباغه در گنج یابی:

در کل باید به تمام اجزاء آن دقت کافی داشته باشید، چرا که می تواند در یافتن نقطه نهایی، به شما کمک موثری بنماید. آثار و نشان قورباغه  یکی از نماد های کمیاب می باشد. در دوران باستان، نشان قورباغه  بیانگر بی نهایت می باشد. اگر بدن نماد به صورت درست بوده و سر آن به شکل قورباغه باشد، به معنای مزار می باشد. زن یا مرد بودن فرد فوت شده را از روی چهره قورباغه می توان فهمید. آثار و نشانه قورباغه معمولا باید در نزدیکی نهر، برکه آب و یا دره قرار داشته باشد. نقاط مقابل دره و یا داخل دره مهم می باشند. مخصوصا در مسافت پریدن قورباغه، باید دقت کرد که سنگ گردی وجود دارد یا نه. اگر وجود داشت، ابتدا دقت می کنیم که سنگ نشانه ایی دارد یا نه، اگر نداشت زیرش را حفر می کنیم.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. 09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *