آثار و نشانه های گنج یابی

نماد صلیب در گنج یابی

نماد صلیب در گنج یابی فلزیاب نشانه صلیب در گنج یابی بیشتر در قبرستان مسیحیان دیده می شود و می گویند که در دوران مسیحیت از این علامت استفاده شده است یعنی حدود ۲۰۰۰ سال پیش. اما گاهاً مناطقی را می بینیم که تا ۳۰۰۰ سال قدمت دارند و آثار و نشانه صلیب در آن مشاهده می شود که در مکانهای مختلف دارای معانی گوناگون است. اما این نشانه در مکان های تاریخی و پر بار نیز به کار برده شده است.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

نماد صلیب در گنج یابی اصلی ترین نماد دین مسیحت است .
در هر مکان و یا جایی که به دین مسیحیت است دیده میشود .

نشانه های گنج
در طرف بالای چپ صلیب اگر حفره ای باشد از مرکز تا حفره اندازه گیری میشود ،
هر سانتی متر رو یک قدم در نظر بگیرید و به سمت حفره حرکت کنید .
در قبر های مسیحی فقط یک نفر دفن شده است .
اگر به ساق بالایی صلیب در شکل پایین توجه کنید ،
ساق بلایی خم شده قبر در جهت این خمیدگی بوده و در زیر توده سنگ به صورت پوشیده می باشد.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

نشان قسم گروهی می باشد.
اگر تمامی ساق هایش یکسان باشد،
ممکن است دفینه زیر همان تخته سنگ باشد، اگر برابر نباشند، در جهت ساق متفاوت باید جستجو کرد .
احتمال اینکه مزار یک خانواده قدیم هم پیدا شود .
در محوطه جستجو کنید باید یک چیزی متفاوت باشد.

نماد صلیب در گنج یابی2
نماد صلیب در گنج یابی:

در تفسیر آثار و نشانه صلیب در دفینه یابی باید بسیار دقت کرد، زیرا مهم است که تشخیص دهیم این علامت به دفینه تعلق دارد یا نشانه سنگ مزار است. گاهی به معنی اشاره به جای دیگر است، یعنی هر ۴ ساق صلیب را اندازه بگیر و عدد به دست آمده را به متر، به سمت ساق بزرگتر صلیب حرکت کنید.

 گاهی آن ساق که کوچکتر است مسیر را نشان می دهد. اگر هر ۴ ساق هم اندازه بود به همان نقطه اشاره دارد. این علامت به علت با ارزش بودن و همچنین زیاد بودن دفینه موجود در آن مهم است و سعی کنید حتماً یک کارشناس (کارشناس خبره نه یک دغل باز) همراهتان باشد.

آثار و نشانه صلیب ها به شکلهای خیلی متنوعی طراحی شده اند.در آذربایجان این صلیبها از دوران “بیزانس” به یادگار مانده اند.نشانه صلیب ها گاهی در کنارشان نشانه دومی هم دارند مثل یک + یا o که به ما مقیاس می دهند.به سر خاج (o) باید دقت کنید که بسته باشد.اگر نشانه صلیب خاج به صورت تکی بود درست است و ۱-۳-۵-۷-۱۱ قدم به سمت نشان صلیب به دنبال مزار باشید.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *