مقالات

فلزیاب لورنز زد وان

فلزیاب لورنز زد وان

 فلزیاب های لورنزlorenz دیپ مکس سری Z1 جدیدترین پیشرفته ترین در زمینۀ فلزیابهای پالسی می باشند. یکی از حساس ترین و بهترین فلزیابها در نوع خود می باشد که در حال حاضر موجود است. این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش تکنسین ها و مهندسین الکترونیک آلمانی می باشد.

تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این محصول جدید بطور اتوماتیک تفکیک فلزات و بالانس زمین را انجام دهد. سیستم های پالسی و فلزیاب لورنز زد وان بطور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب هستند . عملکرد این وسیلۀ الکترونیکی تقریباً توسط مواد معدنی و زمین های شوره زار و سنگی درعملکرد صحیح این دستگاه هیچ تاثیری ندارد . لورنز LORENZ Z1 سیگنالهای اضافی و مواد معدنی زمین را حذف می کند و فقط روی فلزات اصلی واکنش نشان می دهد . بنابراین دیپ مکس DEEP MAX Z1 یک دستگاه قابل اعتماد برای تعیین کردن محل دفینه و فلزات در عمق زیاد و حتی در شرایط محیطی نامناسب می باشد . مدار پیشرفته آن قابلیت کار در شرایط سخت و حتی در زیر خطوط برق فشار قوی را دارا می باشد .

این محصول بی نظیر ساخت آلمان میباشد که میتواند  تمام نیاز های یک اپراتور حرفه ای را برای کاوش تامین کند. به صورتی که اپراتور به راحتی می تواند با این دستگاه بی نظیر به کاوش های حرفه ای خود بپردازد .

فلزیابهای لورنز دیپ مکس سری Z1 جدیدترین پیشرفته ترین در زمینۀ فلزیابهای پالسی می باشند. یکی از حساسترین و بهترین فلزیابها در نوع خود می باشد که در حال حاضر موجود است. این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش تکنسین ها و مهندسین الکترونیک آلمانی می باشد. تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این محصول جدید بطور اتوماتیک تفکیک فلزات و بالانس زمین را انجام دهد.

سیستم های پالسی بطور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب هستند . عملکرد این وسیلۀ الکترونیکی تقریباً توسط مواد معدنی و زمین های شوره زار و سنگی درعملکرد صحیح این دستگاه هیچ تاثیری ندارد . لورنز زد وان سیگنالهای اضافی و مواد معدنی زمین را حذف می کند و فقط روی فلزات اصلی واکنش نشان می دهد . بنابراین دیپ مکس Z1 یک دستگاه قابل اعتماد برای تعیین کردن محل دفینه و فلزات در عمق زیاد و حتی در شرایط محیطی نامناسب می باشد . مدار پیشرفته آن قابلیت کار در شرایط سخت و حتی در زیر خطوط برق فشار قوی را دارا می باشد .

لورنز دیپ مکس زد یک فلزیاب حرفه ای قوی می باشد و چندین کویل بزرگ و کوچک برای اهداف مختلف در اعماق متفاوت برای آن طراحی شده است. کویلهای بزرگ بخاطر میدان مغناطیسی قوی که ایجاد می کنند ، اشیاء فلزی و دفینه را در عمق بیشتری شناسایی می کنند . کویلهای کوچک پیدا کردن فلزات و دفینه های کوچک مانند سکه یا انگشتر و … مورد استفاده قرار می گیرند.
دستگاه لورنز زد یک همه اشیاء فلزی را تشخیص می دهد و بین فلزات ارزشمند و غیر ارزشمند تفکیک می کند .

کار با این دستگاه بسیار ساده است و بعد از خاموش و روشن کردن دستگاه به تنظیم شرکت آلمانی برمی گردد که بهترین تنظیم برای پیدا کردن طلا و دفینه است .

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شماره تماس کارشناسان فراز: 09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *