مقالات

فروش فلزیاب ماینلب

فلزیاب ماین لب ،مدت زمان زیادی است که شرکت مین لب در زمینه ساخت و مونتاژ دستگاه فلزیاب و گنجیاب فعالیت دارد و در طول این سال های فعالیت موفق به ساخت محصولات
بی نظیری شده است که همواره مورد توجه و استقبال افراد زیاد و اپراتور های حرفه ای بوده است که این افراد کسب موفقیت خود را در گرو استفاده از محصولاتشرکت ماین لب می بینند زیرا تکنولوژی خاصی که در ساخت این تولیدات بکار میرود منحصر بفرد و بی نظیر است که امکان کارکرد دقیق و کم خطا را برای این دستگاهها فراهم میکند و میتوانند بهترین و پر بازده ترین پاسخگویی را برای اپراتور داشته باشند , این عامل و سایر مزیت های این دستگاه سبب شده است تا این محصولات از سایرین متمایز شوند و به عنوان بهترین ها شناخته شوند .

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

خرید فلزیاب ماینلب

شرکت ماین لب در زمینه تولید دستگاههای امنیتی , صنعتی , تفریحی , تحقیقاتی و … برای شرکت ها و ارگان های بزرگ فعالیت دارد و حاصل این فعالیت تولید محصولات بی نظیری است که در پایین به آنها اشاره میشود . در طول 30 سال گذشته شرکت ماین لب اقدام به بکارگیری فناوری های جدید کرد و از آن مدت تا امروز موفق به ساخت محصولاتی شد که بسیار پیشرفته اند و به نحوی در نزد همه شناخته شد و نبض بازار را بدست گرفت .

مهندسان و متخصصین مجرب شرکت minelab همواره در تلاش اند تا با تولید محصولات بی نظیر و فروش فلزیاب مینلب رضایت مشتریان خود را جلب نمایند
و آنها را تا موفقیت قطعی همراهی کنند .

کمپانی ماین لب دارای گواهینامه ISO 9001 است که این گواهینامه و رضایت مشتریان بیش از پیش بر اعتبار شرکت mainlab افزوده است
از محصولات این شرکت استرالیایی میتوان به دستگاه های زیر اشاره داشت:
فلزیاب GO-FIND 20
فلزیاب PRO-ALLOY
فلزیاب GO-FIND 60
فلزیاب X-TERRA 505
فلزیاب PRO-FIND 25
فلزیاب GO-FIND 40
فلزیاب X-TERRA 705
فلزیاب X-TERRA 705 DUAL PACK
فلزیاب SAFARI
فلزیاب Eureka Gold
فلزیاب SAFARI PRO
فلزیاب EXCALIBUR II
فلزیاب E-TRAC
فلزیاب GPX 5000
فلزیاب GPZ 7000
فلزیاب CTX 3030
فلزیاب GPX-4500
فلزیاب SDC 2300
یکی دیگر از محصولات فروش فلزیاب مینلب فلزیاب اکوناوکس میباشد که نسبتا جزو محصولات جدید شرکت ماینلب است که مربوط به سال 2017 میباشد.
این فلزیاب در دو مدل فلزیاب اکوناوکس 600 و 800 عرضه می‌شود.

اکوناوکس فلزیابی چند فرکانس است که میتوان مانند سایر محصولات شرکت ماینلب با دقت بالایی فلزات با ارزشی مانند طلا و نقره را در زمین ها
و خاک های مختلف پیدا نماید. یا دستگاه فلزیاب گلد مانستر 1000 که در دسته ی فروش فلزیاب مینلب قرار دارد . این دستگاه فلزیاب ساخت شرکت مینلب و کاملا اتوماتیک می باشد با قابلیت انتخاب نوع کویل باطری و همچنین تنظیمات از پیش تعیین شده است.

قیمت فلزیاب ماینلب

اگر به دنبال طلایاب با عملکرد بالا و قیمت عالی پس سریع برای خرید آن اقدام نمایید. فلزیاب مینلب هیچگاه دستگاه بدی تولید نکرده است. فلزیاب گلد مانستر بهترین فلزیاب برای پیدا کردن سکه و طلاهای ریز می باشد.این فلزیاب قدرت تفکیک فلزات را به خوبی انجام میدهد و از ان میتوان به عنوان فلزیاب تفکیک دار استفاده نمود.
فلزیاب اف 3 کمپکت هم از دستگاه های ساخت ماینلب استرالیا است.

فلزیاب ماینلب MINELAB F3 Compact یک فلزیاب نظامی و مین یاب بسیار قوی است و شامل تمام ویژگی های منحصر به فرد، اثبات شده و بسیار مشهور فن آوری های چند دوره سنجش از مین لب به تکنولوژی دو قطبی جدید ماینلب است.

قادر به تشخیص همه معادن فلزی و فلز حداقل در حساسیت کامل صرف نظر از محتوای مواد معدنی خاک است . ساخته شده از مواد مقاوم در برابر ضربه و طراحی شده برای زنده ماندن در هر محیط عملیاتی. هیچ سوئیچ پیچیده، صفحه یا چراغ چشمک زن برای منحرف کردن اذهان و یا اشتباه یک اپراتور در آن وجود ندارد و استفاده از آن بسیار آسان است. این موارد چند نمونه از محصولات فروش فلزیاب مینلب بودند امیدواریم که توانسته باشیم کاربران را راهنمایی کرده و محصولات مین لب را به خوبی معرفی کرده باشیم.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

شما جزءاولین کسانی باشید که با ابر دستگاه فلزیاب gpz 7000 در جاهایی که مطمئن هستید طلای بزرگ وعمیق موجود است به کاوش وجستجو بپردازید. هیچ تولید کننده ای تا به حال تلاش نکرده یا قادر به تکمیل کردن تکنولوژی ,جدید,انقلابی,ومنحصر به فرد بکار رفته دردستگاه  طلایاب gpz 7000 را نداشه !!

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و شگفت انگیز این گنج یاب فوق الاده این است که شکار گنج ها و طلای مدفون در عمق زیاد را به سطح بسیار بالاتری رسانده که طلای بسیار عمیق را که سیستمهای دیگر قادر به یافتن ان نیستند را جستجو و اشکار میکند وطلای با حجم کم را که سیستم‌های قبل انها را رد می‌کرد هم زمان پیدا میکند حتی طلای زیر نیم گرم.!!!
کویل یا لوپ سوپر ِD ضداب 14در 13 اینچ
وزن کامل 3.320 کیلوگرم
ال سی دی کاملا رنگی با وضوح نمایش بسیار بالا
منوی ساده ودارای زبان های انگلیسی فرانسوی المانی ایتالیایی لهستانی پرتقالی روسی و ترکی
هدفون بیسیم VR-30با قدرت زیاد که برای شنیدن صدای ضعیف جنس عمیق بسیار مفید است
ZVT (ولتاژانتقال صفر) ایجاد میدان مغناطیسی مخالف فوق الاده ثابت با قدرت بالا و افزایش حساسیت به طلا با فن اوری نو اورانه برای تشخیص طلا در عمق بیشتر .
عمق کاوش این سیستم جدید بیشتر از 40% افزایش دارد .
در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
شماره تماس کارشناسان فلزیاب فراز :    09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *