مقالات

طلایاب نقطه زن

طلایاب نقطه زن : تست در هوا چگونه است؟ تمامی فلزیاب نقطه زن و سیستم های پالسی دارای یک تنظیم بالانس گراند هستند که ما برای راحتی در این آموزش فلزیاب به آن بالانس می گوییم. معمولا با نام های تریشلد ، گراند بالانس، tune و… مشخص میشوند. به تصاویر زیر دقت کنید: تست-نقطه-زن-طلا-در-هوا نقطه-زن-طلایاب در بعضی سیستم ها مانند سیستم زیر بالانس به صورت تمام اتوماتیک صورت میگیرد که هم مزیت هایی نسبت به حالت دستی دارد و هم ضعف هایی نسبت به ان حالت دارد که در اینجا گنجایش این بحث وجود ندارد:آموزش-تست-فلزیاب مرحله دوم تست در هواست. در واقع شما باید بعد از اینکه مطالعات در مورد سیستم را انجام دادید.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

طلایاب نقطه زن

تست در هوا را شروع کنید. تست در هوا به این صورت است که شما لوپ را روی زمان قرار میدهید بالانس میکنید و فلز را به ان نزدیک میکنید تا ببینید عکس العمل سیستم چگونه است. دقت داشته باشید که هر چقدر در بالانس های دستی دقت کنید کارکرد سیستم مطلوب تر خواهد بود و عمق بیشتری را خواهد زد. آموزش-فلزیاب-پالسی شما باید این کار را هم با لوپ کوچک و هم بزرگ  فلزیاب پالسی  انجام دهید تا با عمق کار و نحوه ی کار کردن با خود سیستم اشنا شوید.

انواع طلایاب نقطه زن

 انواع طلایاب نقطه زن توجه کنید که اگر سیستمی بعد از بالانس کردن سریع از بالانس خارج شود و صدایی در خروجی داشته باشد این سیستم دارای خطا خواهد بود تست در هوا به شما کمک میکند تا سیستم را بشناسید. هیچ وقت برای کار کردن برروی زمین برای پیدا کردن هدف عجله نکنید.

نکته های دستگاه طلایاب نقطه زن

نکته از دستگاه نقطه زن تست گرفتن در خاک دارای دو مرحله است که به صورت جداگانه برای شما توضیح میدهیم. در واقع شما جایی حفره ای ایجاد میکنید و لوپ را در لبه ی بالای حفره ثابت قرار میدهد سپس در پایین حفره طاقچه ای ایجاد میکنید و در حالی که لوپ شما در بالا ثابت است سیستم را بالانس کرده و چند فلز را با ابعاد مختلف و جنس های مختلف در مرحله های مختلف در طاقچه قرار میدهید و عکس العمل دستگاه را مشاهده میکنید

خرید طلایاب نقطه زن

مانند شکل زیر عمل کنید:

توجه:در فلزیاب های پالسی هر چقدر ابعاد فلز بزرگتر باشد در عمق بیشتری دستگاه آن را تشخیص خواهد داد به تصویر زیر دقت کنید:عمق-فلزیاب توجه داشته باشید که در این حالت حتما لوپ ثابت باشد و به گونه ای ان را در لبه قرار دهید که دقیقا در راستای طاقچه قرار گیردو به هیچ عنوان بر روی حفره نباشد.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

قیمت طلایاب نقطه زن

قیمت در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب  و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *