مقالات

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

ويژگي هاي دستگاه فلزياب ديجيتالی حرفه اي

1- دستگاه فلزياب ديجيتالی بايد عمق نفوذ حداقل ? متر را داشته باشد.(تست شده و نه صرفا روي کاغذ….تست و حروف نوشته شده روي کاغذ زمين تا آسمان فرق مي کنند)
2- دستگاه فلزياب ديجيتالي با کيفيت بايد نشانگر حساسيت داشته باشد.

3- این نوع دستگاه فلزیاب يا طلاياب قابليت تنظيم فرکانس را بايد حتما داشته باشد.

4- بالانس(تعادل يا توازن) دستي داشته باشد .اگر بالانس دستي نباشد و اتوماتيک باشد عمق نفوذ کمتر مي شود.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

5- دستگاههای فلزياب ديجيتالي حرفه اي بايد حتما تفکيک آهن و غير آهن و يا حتي نوع جديد تفکيک يعني just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

6- حذف ذرات حداقل ??% داشته باشد.توجه کنيد که مهم ترين عامل در قيمت گذاري يک گنج ياب يا دستگاه فلزياب ديجيتالي يا طلاياب همين عامل حذف ذرات مي باشد.حتي گاهي حذف ذرات ??% و ??% دو برابر با هم اختلاف قيمت دارند!!

7- اگر قصد خريد دستگاه فلزياب ديجيتالي داشتيد از فلزياب هايي استفاده کنيد که داراي سيستم کاري VLF و PI و از همه بهتر PI تغيير يافته باشد که سيستم کاري PI تغيير يافته تلفيقي از دو نوع سيستم کاري VLF و PI ميباشند .در واقع هم قدرت تفکيک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

8- شايد فلزياب تصويري در نظرتان زيباتر و حرفه اي تر بنظر بيايد ولي واقعيت اين است که تصويري بودن دستگاه هيچ ربطي به عملکرد دستگاه فلزياب ندارد .با اين حال اگر به خريد دستگاه فلزياب ديجيتالي و يا فلزياب تصويري مصمم هستيد بهترين نوع دستگاه فلزياب ديجيتالي و گنج ياب،دستگاه هاي با سيستم کاري PI تغيير يافته هستد که قادر هستند تصوير گيري چهار وجهي داشته باشند که از هر نوع تصويري بهتر،با کيفيت تر و البته با اطلاعات بيشتر از محل مورد نظر مي باشند.

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

خرید فلزیاب دیجیتالی

فوق پيشرفته ترين دستگاه فلزياب ديجيتالي از اصول فرکانس طبق قانون رادار بهره ميبرند . از انجا که دستگاه فلزياب ديجيتالي دنيا از فرکانس و جريان و انرژي و نيرو و ولتاژو ميدان مغناطيس در زمينه تشخيص اهداف و فلزات طلا و نقره و مس و روي و اهن و نيکل و کروم و الومينيوم بهره ميبرد از ذرات و مواد معدني و منابع صحنه کار اثر ميپذيرد و اين ذرات و منابع مزاحم بر روي تشخيص دستگاه فلزياب ديجيتالي يا معدن ياب يا رادار زميني دستي ميتواند خطا ايجاد نمايد.

نوع تنظيمات در دستگاه فلزياب ديجيتالي يا معدن ياب يا رادار زميني دستي است که ميتواند جريان خطا را کنترل نموده و از ديد دستگاه فلزياب ديجيتالي يا معدن ياب يا رادار زميني دستي خارج نمايد.

يک دستگاه فلزياب ديجيتالی با اصول رادار ميتواند فلزياب تصويري يا فلزياب انتني يا فلزياب ليزري يا فلزياب جذبي باشد که تنظيمات ترشهولد THRESHOLD سطح و حجم به همراه تنظيمات وي دي اي VDI خاصيت تفکيک را در عمق زياد افزايش مي دهد و اين خاصيت تفکيک در دستگاه فلزياب ديجيتالي فرکانسي با اين تنظيمات خاص ميباشد و ديگر دستگاه فلزياب ديجيتالي که مغناطيسي يا پالسي يا وي ال اف VLF يا مگنتومتر تصويري يا مگنتومتر انتني يا مگنتي ميباشد تنظيمات سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD را طبق اصول فرکانس در رادار را نداشته و براي همين خاصيت تفکيک طلا در عمق زياد را ندارد

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

برخي از وب سايت ها و انجمن ها نمودار هاي متعدد و اطلاعاتي را به اشتراک ميگذارند و ادعا ميکنند که اين اطلاعات مربوط به ساخت دستگاه فلزياب ديجيتالي است. با اين حال، بايد به ياد داشته باشيد که براي ايجاد دستگاه فلزياب ديجيتالی اين اطلاعات کافي نيست. افراد غير حرفه اي در اين زمينه در چنين پستهايي ادعا ميکنند که دستگاه فلزياب ديجيتالي را ميتوان با مونتاژ يک دستگاه الکترونيکي مثل راديو يا تلوزيون ساخت. آنها بر روي تخصص و نيازهاي تحقيق و توسعه و همچنين سرمايه گذاري هاي قابل توجه مورد نياز براي ساخت دستگاه فلزياب ديجيتالی متمرکز نيستند، زيرا آنها تمايل دارند جزئيات چندگانه در مرحله توليد را ناديده بگيرند.

قیمت دستگاه فلزیاب دیجیتالی

اينکار نياز به تخصص دارد و فراتر از توانايي 2 الي 3 نفر است. اين دستگاههاي فلزياب ديجيتالي فقط براي سرگرمي يا کار در آزمايشها خوب هستند و فقط در مجاورت نزديک فلز بوق ميزنند. آنها در زمين واقعي کار نميکنند. ساخت دستگاهي که در زمين واقعي هم بتواند کار کند نيازمند ويژگيهايي است؛ از جمله داده‌هاي ميداني و بازخورد کاربران تمام دنيا، اجزاي الکترونيکي، مهندسي، تجهيزات مکانيکي و آنالوگ.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

براي پذيرش همه ي اين عناصر، به يک تيم متخصص نياز است. اين تيم تمام جنبه هاي تخصص فلزياب ديجيتالي را با تلاشهاي طولاني، جمع آوري داده ها و دستيابي به پيشرفت بررسي ميکند.

شرکت هاي برجسته ارائه تکنولوژي پيشرفته در زمينه حرفه اي کار مي کنند. اين يک عملکرد از وضعيت شرکت تجاري خود آنهاست. علاوه بر سرمايه گذاري هاي قابل توجه، به ده ها، حتي صدها نفر از کارشناسان در آزمايشگاه هاي جهاني نياز داريم. حتي هماهنگي گزارش ها و پيشرفت هاي آنها جزوي از کار است. با اين حال، تنها از طريق اين روند دشوار مي توان يک دستگاه فلزياب ديجيتالي ساخت که بهترين ويژگيها را در سراسر دنيا داشته باشد. از سوي ديگر، سازمان، براي اين فرآيندها نيازمند يک برند شناخته شده‌ي جهاني است.

فراز فلزیاب

فراز فلزیاب

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب  و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه دستگاه فلزیاب نوکتا میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *