مقالات

فلزیاب پرو ماکسی

امتیاز دهید post

فلزیاب پرو ماکسی

در این بخش از معرفی محصولات شرکت فیتز جرالد یا تریجر ناو به معرفی بیشتر دستگاه فلزیاب مکسی پالس پلاس می پردازیم تا شما بیشتر با این دستگاه آشنا شده ودر کاوش های خود از این دستگاه پر قدرت استفاده کنید . این دستگاه دارای طراحی و قدرت منحصر به فردی می باشد که میتواند در جست و جو و کاوش اپراتور را به خوبی برای یافتن هدف مورد نظر هدایت کند . این دستگاه دارای عمق کاوش 8 متری می باشد که این امکان را به اپراتور می دهد تا این عمق به انواع فلزات با ارزش , گنجینه ها , سکه ها و غیره دست پیدا کند . گنجیاب مکسی پالس پلاس دارای قدرت تفکیک بسیار بالایی می باشد که فلزات با ارزش را به خوبی شناسایی می کند و از شناسایی فلزات بی ارزش دیگر چشم پوشی میکند . شما با استفاده از این دستگاه میتوانید به راحتی به ذرات کوچک طلا و همچنین رگه های طلای موجود در زمین دست پیدا کنید .

فلزیاب حرفه ای ماکسی پالس پلاس  طلایاب maxi puls plus دارای سنسور های بسیار حساس است که به راحتی می توانند فلزات را به خوبی شناسایی کنند و اندازه و جنس آن را به صورت دقیق در اختیار  اپراتور قرار دهند . شما میتوانید  در زمین های آلوده که حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی هستند با آسودگی خاطر از این دستگاه استفاده کنید  زیرا این دستگاه بدون هیچ گونه تداخل فرکانس فلزات داده ها را در اختیار اپراتور قرار می دهد. همواره دستگاه های فلزیاب با محیط اطراف خود و با خاک ارتباط نزدیک دارند و عوامل بسیاری از جمله رطوبت بالای خاک، تجمع نخاله های فلزی، تجمع شدید مواد معدنی، وجود سنگ ها و یا خاک های دارای مواد فلزی و عدم تنظیم صحیح و کاربری مناسب از مهم ترین عوامل موًثر در کاهش دقت این سیستم ها می باشند.یکی از مهم ترین فاکتورهای موًثر در عمق فلزیابی، انتخاب سنسور می باشد یک اصل کلی در میدان های مغناطیسی نشان می دهد هر چه قطر سنسور یا Coil یک فلزیاب بیشتر باشد، عمق نفوذ سیستم بیشتر شده و حساسیت دستگاه به اجسام کوچک کمتر می شود و هر چه قطر سنسور کوچک تر باشد عمق نفوذ کمتر و حساسیت به اهداف کوچک تر بیشتر می شود، از این رو محصولات شرکت فرآیند ارقام پرداز با دو سنسور ارائه می گردد تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود عمق های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد. فلزیاب ها همواره دارای قیمت بالایی می باشند که علت بالا بودن قیمت این محصولات را میتوان سنسورهای استفاده شده در آن ها دانست.
به دلیل گران بودن اکثر کاوشگران قدرت خرید یک فلزیاب خوب را ندارند. به همین دلیل گاهی شرکت های مختلفی با ارائه ی سیستم های ارزان قیمت و یا قسطی به کاوشگران کمک میکنند تا دستگاهی مناسب را برای کار خود تهیه کنند .
برند های فلزیاب بسیار زیادی در بازار هستند که شما با آن ها آشنا هستید مانند فلزیاب پرو ماکسی که در این مقاله از آن صحبت کردیم .
هرکدام از این دستگاه ها  مزایای خود را دارند مثلا یکی دارای کیفیت خوبی می باشد و یکی دارای خدمات پس از فروش خوب یا یکی قیمت پایین تر و ارائه ی سیستم با چک .
همین امر باعت می شود تا شما در دنیای خرید فلزیاب گمراه شوید . دستگاه هایی که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و سازگار با شرایط اقلیمی ایران هستند و میتواند کارایی این دستگاه را تا چندین برابر افزایش دهد ارزش آن را دارد که پول خوبی هم برای آن بپردازید .در بسیاری از موارد استفاده صحیح از دستگاه و تنظیم درست و تجربه ی کارکرد در اشکارسازی با فلزیاب موًثر است.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب  و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *