مقالات

دفتر فلزیاب تهران

دفتر فروش فلزیاب تهران

دفتر فلزیاب تهران ، فلزیاب چیست دستگاه فلزیاب وسیله ایست برای پیدا كردن اجسام فلزی مخفی شده درون زمین دیوار یا مواد دیگر. فلزیاب چگونه كار می كند؟

دستگاه فلزیاب یك میدان مغناطیسی در اطراف دیسك جستجوگر خود ایجاد می كند. در زمانی كه جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار گیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته و دستگاه فلزیاب با احساس این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسك خود می شود و آنرا آشكار می كند. هر چه شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشد عمق كشف فلز بیشتر خواهد شد. لازم به ذكر است كه عمق كاوش توسط فلزیاب با توجه به جنس فلز اندازه و شكل فلز تغییر می كند(كمتر یا بیشتر می شود).

در طول بیش از ۳ هزار سال کشور ایران بسیار مورد تاخت و تاز پادشاهان و خوانین از شرق و غرب آسیا بوده است و بارها سلسله ها و پادشاهی های مختلف در این خاک تاسیس گشته و همزمان با شورش یا جنگی ویران گشته است.

از این رو میتوان گفت ایران غنی ترین کشور از لحاظ فرهنگی و تاریخی است. خاک این سرزمین را میتوان مام و نگهدارنده بسیاری از غنایم،منابع خزانه،منابع مالیاتی و … در نظر گرفت. این امر باعث میشود که با کمی تفکر بفهمیم که ایران غنی ترین کشور منطقه از لحاظ اشیا قدیمی و گنج های نهان است. فلزیاب ها طلایاب ها و گنج یاب ها میتوانند مسیله خوبی برای پیدا کردن اشیا قدیمی مدفون باشند. پس میتوان گفت یکی از اشیا ملزوم برای گنج یابی فلزیاب ها میباشند.

شرکت فراز جزو نمایندگی های فلزیاب و دفتر فروش فلزیاب در تهران است که در زمینه ی خرید و فروش فلزیاب ، اجاره فلزیاب و خرید و فروش گنجیاب طلایاب دفینه یاب حفره یاب نقطه زن… در تهران فعالیت میکند و فعایت خود را در زمینه تولید و خرید و فروش انواع دستگاه های فلزیاب قابل رقابت با سایر شرکت ها شروع کرده است. خرید فلزیاب و طلایاب در نمایندگی فلزیاب فراز و دفتر فروش فلزیاب در تهران  امکان پذیر می باشد . اگر به دنبال یک دفتر فروش فلزیاب در تهران میگردید تا یک فلزیاب اورجینال تهیه کنید و به ماجراجویی بپردازید.

میتوانید به شرکت فراز به آدرس بزرگراه فتح، نبش فتح نهم ،جنب بانک ملی ،پلاک 303، طبقه اول ،واحد جنوبی سری بزنید یا با شماره تماس 09120896040 تماس گرفته و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

تمامی محصولات فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ، معدن یاب ، حفره یاب و … که از شرکت فراز تهیه میکنید دارای عملکرد عالی و قدرت زیاد می باشد. همچنین این محصولات با تست حضوری ، آموزش رایگان ، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ، گارانتی معتبر به مشتری تحویل داده می شود.جهت مشاوره رایگان در امر خرید فلزیاب اورجینال با ما در تماس باشید . سهم فلزیاب فراز تهران در بخش صنعت، معدن و ساخت فلزیاب در کشور رشد قابل توجهی داشته است و تقاضای خرید فلزیاب روز به روز بیشتر میشود.

محصولات بسیار متنوع در دفتر فروش فلزیاب در تهران وجود دارد که طرفداران بسیاری دارد و برای هر دو اپراتورهای آماتور و حرفه ای مناسب می باشند. محصولات عمده این شرکت شامل فلزیاب، طلایاب، گنج یاب، مگنومتر، فلزیاب آنتن راداری و انواع فلزیاب امنیتی جهت استفاده در فرودگاه، مناطق نظامی و … می باشد.

فلزیاب تهران

در طول بیش از ۳ هزار سال کشور ایران بسیار مورد تاخت و تاز پادشاهان و خوانین از شرق و غرب آسیا بوده است و بارها سلسله ها و پادشاهی های مختلف در این خاک تاسیس گشته و همزمان با شورش یا جنگی ویران گشته است. از این رو میتوان گفت ایران غنی ترین کشور از لحاظ فرهنگی و تاریخی است.

خاک این سرزمین را میتوان مام و نگهدارنده بسیاری از غنایم،منابع خزانه،منابع مالیاتی و … در نظر گرفت. این امر باعث میشود که با کمی تفکر بفهمیم که ایران غنی ترین کشور منطقه از لحاظ اشیا قدیمی و گنج های نهان است. فلزیاب ها طلایاب ها و گنج یاب ها میتوانند مسئله خوبی برای پیدا کردن اشیا قدیمی مدفون باشند. پس میتوان گفت یکی از اشیا ملزوم برای گنج یابی فلزیاب ها میباشند.

شرکت فراز جزو نمایندگی های فلزیاب و دفتر فروش فلزیاب تهران است که در زمینه ی خرید و فروش فلزیاب ، اجاره فلزیاب و خرید و فروش گنجیاب طلایاب دفینه یاب حفره یاب نقطه زن…  فعالیت میکند. شرکت فراز فعایت خود را در زمینه تولید و خرید و فروش انواع دستگاه های فلزیاب قابل رقابت با سایر شرکت ها شروع کرده است.

خرید فلزیاب و طلایاب در نمایندگی فلزیاب فراز و دفتر فروش فلزیاب تهران امکان پذیر می باشد . اگر به دنبال یک دفتر فروش فلزیاب تهران میگردید تا یک فلزیاب اورجینال تهیه کنید و به ماجراجویی بپردازید ، میتوانید به شرکت فراز به آدرس بزرگراه فتح، نبش فتح نهم ،جنب بانک ملی ،پلاک 303، طبقه اول ،واحد جنوبی سری بزنید یا با شماره تماس های  02166799522 و 09125583495 تماس گرفته و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

تمامی محصولات فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ، معدن یاب ، حفره یاب و … که از شرکت فراز تهیه میکنید دارای عملکرد عالی و قدرت زیاد می باشد. همچنین این محصولات با تست حضوری ، آموزش رایگان ، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ، گارانتی معتبر به مشتری تحویل داده می شود.

جهت مشاوره رایگان در امر خرید فلزیاب اورجینال با ما در تماس باشید . سهم فلزیاب فراز تهران در بخش صنعت، معدن و ساخت فلزیاب در کشور رشد قابل توجهی داشته است و تقاضای خرید فلزیاب روز به روز بیشتر میشود. محصولات بسیار متنوع در دفتر فروش فلزیاب در تهران وجود دارد که طرفداران بسیاری دارد و برای هر دو اپراتورهای آماتور و حرفه ای مناسب می باشند. محصولات عمده این شرکت شامل فلزیاب، طلایاب، گنج یاب، مگنومتر، فلزیاب آنتن راداری و انواع فلزیاب امنیتی جهت استفاده در فرودگاه، مناطق نظامی و … می باشد.

دفتر فروش فلزیاب تهران

دفتر فروش فلزیاب تهران

دفتر فروش فلزیاب در تهران

دستگاه فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی و یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. دستگاه فلزیاب‌ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آنرا آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود.

عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود. سیستم فلزیاب در چندین نوع گوناگون میباشد که هر کدام از یک نوع روش برای تشخیص اهداف بهره میبرد و سیستم فلزیاب امکان دارد به یک روش یا چند روش واکنش بر روی اهداف بصورت صوت یا صدا یا تصویر یا حرکت انتن از خود نشان دهد.

سهم فلزیاب فراز تهران در بخش صنعت، معدن و ساخت فلزیاب در کشور رشد قابل توجهی داشته است و تقاضای خرید فلزیاب روز به روز بیشتر میشود. محصولات بسیار متنوع در دفتر فروش فلزیاب در تهران وجود دارد که طرفداران بسیاری دارد و برای هر دو اپراتورهای آماتور و حرفه ای مناسب می باشند. محصولات عمده این شرکت شامل فلزیاب، طلایاب، گنج یاب، مگنومتر، فلزیاب آنتن راداری و انواع فلزیاب امنیتی جهت استفاده در فرودگاه، مناطق نظامی و … می باشد

فروش فلزیاب تهران

دستگاهی که قابلیت تفکیک فلزات، بالانس زمین، شناسه هدف و بسیاری از قابلیت های دیگر را داشته باشد احتمالا برای مناطقی که در آنجا قطعات طلا وجود دارد مناسب می باشد ، پس اجازه دهید در مورد آن ها با جزئیات بحث و تبادل نظر کنیم. یکی از بزرگترین مشکلات در هنگام پیدا کردن طلا با فلزیاب تهران ، کاوش در زمینی است که به شدت آلوده است .

اغلب زمین ها دارای مقادیر مختلفی از آهن می باشد و معمولا طلا در مناطقی یافت می شود که مقدار بسیار بالایی از فلزات مزاحم وجود دارد. این امر باعث می شود که اکثر فلزیاب ها برای شناسایی طلا فقط تقلا کنند و دائما صدا دهند زیرا آن ها مواد معدنی و آلودگی زمین را شناسایی می کنند.

یافتن آثار باستانی و گنجینه های با ارزش تاریخی هزاران نغر از ماجراجویان و متفکران علمی را به فکر فرو برده است در واقع یافتن این آثار برای بسیاری از کاوشگران به عنوان سرگرمی نبوده و یک ماموریتی در بر داشته است و میتوان گفت به عنوان شغل محسوب میشود . ممکن است بسیاری از شما یا اپراتور های دیگر به دلیل صرفه جویی در هزینه یا به علت مبتدی بودن دنبال یک فلزیاب کارکرده و یا فلزیابی حرفه ای با قیمت فلزیاب دست دوم باشید.

یکی از چالش هایی که در بسیاری از مناطق یافت می شود سنگ های داغ است که حاوی مقادیر بالایی از کانی هستند و باعث می شود فلزیاب شما به خوبی کار نکند . فلزیاب تهران با بالانس زمین برای این کار کاملا ضروری است .

اما هنوز بسیاری از فلزیاب ها با این مشکل مواجه هستند و تقریبا می توان گفت که کاوش با دستگاهی که دارای این مشکل باشد غیر ممکن است – یک مشکل دیگر که در بسیاری از مناطق رایج است، وجود مقدار زیاد از فلزات مزاحم می باشد. کاوشگرانی که با فلزیاب تهران کار میکنند در روزهای اول خیلی به این فکر نمی کردند که فلزات مزاحم را حذف کنند.

اغلب آن ها تنها قوطی های قدیمی، میخ، گلوله، بیل ها و فلزات بی ارزش دیگر را پیدا می کردند. حجم بالای زباله ها گاهی برای یک فلزیاب پیشرفته ممکن است مشکل ساز باشد، اما چیزی که می تواند این مشکل را حل کند یک اپراتور باتجربه است .

چالش دیگر که در پیدا کردن طلا با فلزیاب تهران وجود دارد این است که اکثر هدف ها کوچک هستند. در حالی که همه ما رویای پیدا کردن قطعات بزرگ را داریم، اما واقعیت این است که بیشتر هدف هایی که با فلزیاب شناسایی می شوند کوچک هستند.

ما در مورد قطعات کوچکی صحبت می کنیم که ممکن است کوچک تر از یک دانه برنج باشد. بنابراین برای یک کاوش موفق به یک فلزیاب نیاز داریم که به اندازه کافی برای پیدا کردن قطعات کوچک حساس باشد و در عین حال قادر باشد زباله های بی ارزش را از یک فلز طلا تشخیص دهد. بازار فلزیاب ها تشکیل شده از تولید کننده‌ها، دلالان اولیه، و نهادهای کوچکی که مشغول تجارت آن هستند . فلزیاب ‌های اجاره ای معمولا در فروشگاه های کوچک یافت می شوند، بدون اینکه هیچ گونه ارتباط مستقیم با تولید کننده داشته یا تضمین و تعهدات گارانتی ارائه دهند.

چنین دستگاه هایی معمولا برای فروش، به صورت دست دوم تجارت میشوند و فروشگاه سعی میکند با اجاره دادن آنها درآمدی اضافی داشته باشد. این امکان وجود ندارد که فرد از پیچیدگیها و شرایط قبلی دستگاه مطلع شود، و در هر بار اجاره ممکن است تعمیراتی روی آن انجام شده باشد، بنابراین نمیتوانند مطمئن شوند که مثلا ایا دستگاه فلزیاب تهران به درستی کار میکند یا نه .

با وجودی که شرایط اجاره نامه کوتاه است، هزینه اجاره بها نسبتا بالا است. سؤال های دیگری که باید پرسیده شوند عبارتند از اینکه آیا ممکن است در طول یک دوره زمانی محدود، یک منطقه مناسب را اسکن کنیم، و اینکه آیا اجاره کننده میتواند از این دستگاه به صورت موثر استفاده کند یا نه.

از سوی دیگر، اجاره برای اجاره کننده برابر خواهد شد با قیمت خرید یک دستگاه با نام تجاری جدید مثل فلزیاب تهران که تحت پوشش گارانتی قرار دارد.علاوه بر این، یک قطعه حساس دستگاه مثل فلزیاب، بر اساس سیستم الکترونیکی و تکنولوژی پیشرفته یک شی ایده آل برای اجاره محسوب نمیشود، زیرا کاربران مختلفی برای اهداف مختلف و در محیطهای نامناسب از آن استفاده میکنند، و در نتیجه روی قابلیت اطمینان فلزیاب تهران تاثیر منفی میگذارند.

شرکت های های معتبر فروش فلزیاب در تهران

فلزیاب فراز دفتر فروش فلزیاب در تهران ،فعال در زمینه ی فروش انواع فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان محترم می باشد. فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود.

دستگاه فلزیاب‌ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد.

هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و این دسته فلزیاب‌ها که معمولاً خیلی سبک و بوده و دیسک آن‌ها کوچک(دیسک استاندارد آن‌ها ۲۵ سانتی‌متر) می‌باشد و عمق کاوش فلز آن‌ها نیز معمولاً کمتر از یک متر می‌باشد. به این معنیکه یک فلز به شکل مربع به اندازه ۱متر در ۱متر را حداکثر می‌تواند از فاصله یک متری پیدا کند.

دفتر فروش فلزیاب در تهران

دفتر فروش فلزیاب در تهران

 فلزیاب‌های تفریحی

برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده‌اند. این نوع فلزیاب‌ها دارای صفحه نمایشگری دیجیتالی و پیشرفته می‌باشند. فلزیاب‌های تفریحی که دارای نمایشگر دیجیتالی می‌باشند قدرت تفکیکی کم و بیش برابر با ۸۰٪ دارند. به این منظور که می‌توانندفلزات آهنی را از فلزات غیرآهنی با دقت ۸۰ درصد جدا کنند.

فلزیاب‌های پیشرفته، قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب‌ها را دارا می‌باشند. فلزیاب‌های پیشرفته دارای وزن نسبتاً سنگینی هستند زیرا که در آن‌ها به یلت مصرف مضاعف برق از باتری‌های اسیدیمشابه موتورسیکلت استفاده شده؛و معمولاً خود فلزیاب یا باتری آن‌ها یا هر دوی آن‌ها به کمر بسته می‌شود. فلزیاب‌های پیشرفته قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمی‌توانند فلزهای آهنی را از غیر فلزی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند اطلاع می‌دهند. فلزیاب‌های پیشرفته مانیتور ندارد و ساده می‌باشند.

 فلزیاب‌های صنعتی

در صنعت‌های مختلف مثل فرش ماشینی-و صنایع بسته‌بندی-چوب بری و کارخانه‌ها استفاده می‌شود.فلزیاب‌های فرستنده – گیرنده از یک عدد دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در انتها دستگاهکه معمولاً به شکل مربع می‌باشند تشکیل شده‌اند. فلزیاب‌های فرستنده / گیرنده قدرت تفکیک ندارندو فقط برای پیدا کردن فلزات بزرگ مانند لولهٔ آب و رگه‌های بزرگ فلزی طراحی شده‌استو گاهی انبوه یاب گفته می‌شود…..

معرفی دفتر فروش فلزیاب در تهران

برای خرید انواع فلزیاب به دفتر فروش فلزیاب در تهران مراجعه نماید و بهتری و کامل ترین توضیحات و خدمات را از همکاران ما بخواهید

بزرگراه فتح نبش فتح نهم جنب بانک ملی پلاک 303 طبقه اول واحد جنوبی

شماره همراه: 09120896040

دفتر فروش فلزیاب در تهران

دفتر فروش فلزیاب در تهران

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما 09120896040 در ارتباط باشید.

فلزیاب برتر تهران

دستگاه های فلزیاب میدان مغناطیسی را در اطراف لوپ جستجوگر خود تولید می کنند.زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد میدان مغناطیسی تغییر می کند و دستگاه فلزیاب به کمک این تغییرات وجود فلز در اطراف لوپ را مطلع میشود. هر چقدر میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه فلزیاب بیشتر باشد عمق کشف فلز نیز بیشتر می شود.

بیشتر یا کمتر شدن عمق کاوش توسط فلزیاب به اندازه ، شکل و جنس فلز بستگی دارد. این نوع از فلزیاب ها که معمولا وزن سبک دارند و لوپ آن ها کوچک است و عمق کاوش فلز آن ها معمولا پایین از یک متر می باشد. لوپ استاندارد این فلزیاب ها ۲۵ سانتی متر است یعنی یک فلز مربعی شکل با سایز ۱X1 متر را می تواند از فاصله ۱ متری تشخیص دهد.

فلزیاب تفریحی برای کاوش فلزات در سطح خاک طراحی شده اند. این دسته از فلزیاب ها مجهز به LCD پیشرفته و دیجیتال می باشد. فلزیاب های تفریحی دارای قدرت تفکیک کم و بیش برابر ۸۰% دارند. به همین جهت می توانید فلزات آهنی را از فلزات غیر آهنی با دقت ۸۰% جدا کرد.

فلزیاب های پیشرفته، قدرت بسیار بیشتری نسبت به فلزیاب های دیگر دارند. فلزیاب های پیشرفته وزن سنگینی دارند چون در آن ها به دلیل مصرف زیاد برق از باتری های اسیدی مشابه باتری موتورسیکلت شده. این دسته از فلزیاب ها معمولا خود فلزیاب یا باتری آن ها یا هر دو آن ها به کمر بسته می شود. فلزیاب های پیشرفته قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمی توانند فلزات غیرآهنی را از آهنی جدا کنند و هر آلیاژ یا فلزی را ببینند اطلاع می دهند. فلزیاب های پیشرفته صفحه نمایش ندارند و ساده می باشند.

به طور کلی واژه فلزیاب به وسیله ای گفته میشود که توانایی کشف و تفکیک فلزات را از سایر اجسام داشته باشد و بتواند در میان فضاهای حایل مثل دیوار,سنگ,خاک و… فلز را تشخیص دهد. تهران فلزیاب وسیله ای است که برای کشف آثار باستانی ,کشف اجسام فلزی مخفی یا گمشده در زیر زمین یا درون زمین و درون خاک و دیوار و … بکار میرود. در طول بیش از ۳ هزار سال کشور ایران بسیار مورد تاخت و تاز پادشاهان و خوانین از شرق و غرب آسیا بوده است و بارها سلسله ها و پادشاهی های مختلف در این خاک تاسیس گشته و همزمان با شورش یا جنگی ویران گشته است.

از این رو میتوان گفت ایران غنی ترین کشور از لحاظ فرهنگی و تاریخی است. خاک این سرزمین را میتوان مام و نگهدارنده بسیاری از غنایم،منابع خزانه،منابع مالیاتی و … در نظر گرفت.

این امر باعث میشود که با کمی تفکر بفهمیم که ایران غنی ترین کشور منطقه از لحاظ اشیا قدیمی و گنج های نهان است. فلزیاب ها طلایاب ها و گنج یاب ها میتوانند مسیله خوبی برای پیدا کردن اشیا قدیمی مدفون باشند.

پس میتوان گفت یکی از اشیا ملزوم برای گنج یابی فلزیاب ها میباشند. شرکت فراز جزو نمایندگی های فلزیاب و دفتر فروش تهران فلزیاب است که در زمینه ی خرید و فروش فلزیاب ، اجاره فلزیاب و خرید و فروش گنجیاب طلایاب دفینه یاب حفره یاب نقطه زن… در تهران فعالیت میکند.
و فعایت خود را در زمینه تولید و خرید و فروش انواع دستگاه های فلزیاب تهران قابل رقابت با سایر شرکت ها شروع کرده است. خرید فلزیاب و طلایاب در نمایندگی فلزیاب فراز و دفتر فروش فلزیاب در تهران  امکان پذیر می باشد .

تمامی محصولات فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ، معدن یاب ، حفره یاب و … که از شرکت فراز تهیه میکنید دارای عملکرد عالی و قدرت زیاد می باشد.
همچنین این محصولات با تست حضوری ، آموزش رایگان ، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ، گارانتی معتبر به مشتری تحویل داده می شود. جهت مشاوره رایگان در امر خرید فلزیاب اورجینال با ما در تماس باشید . سهم فلزیاب فراز تهران در بخش صنعت، معدن و ساخت فلزیاب در کشور رشد قابل توجهی داشته است و تقاضای خرید فلزیاب روز به روز بیشتر میشود.

محصولات بسیار متنوع در دفتر فروش فلزیاب در تهران وجود دارد که طرفداران بسیاری دارد و برای هر دو اپراتورهای آماتور و حرفه ای مناسب می باشند. محصولات عمده این شرکت شامل فلزیاب، طلایاب، گنج یاب، مگنومتر، فلزیاب آنتن راداری و انواع فلزیاب امنیتی جهت استفاده در فرودگاه، مناطق نظامی و … می باشد.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دفتر فلزیاب

دفتر فلزیاب فراز با داشتن 15 سال سابقه ی کار در زمینه ی فروش دستگاههای فلزیاب مطمئن ترین مجموعه در این زمینه میباشد.

فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. دستگاه فلزیاب‌ میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند.
زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آنرا آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود. با بیان كلمه فلزياب، شما عكس‌العمل‌ هاي متفاوتي از اطرافیان خواهيد ديد. عده‌اي به امنيت فرودگاه‌ها در پيدا كردن اسلحه تروريست‌ها فكر خواهند كرد و عده‌اي به جستجوي طلا و گنج در يك معبد قديمي و یا زیرزمین و اگر شما در حال ساخت و تعمير يك ساختمان قديمي هستيد، ممكن است به يافتن لوله‌ها و كابلهاي قديمي زير خاك فكر كنيد. حقيقت اين است كه همه اين سناريوها معتبر هستند. فلزياب‌ها اكنون وارد بخشي از زندگي ما شده‌اند. آنها در فرودگاه‌ها، ساختمانهاي اداري و زندانها بكار مي‌روند تا كسي نتواند با اسلحه وارد اين مكانها شود.
دستگاه فلزیاب‌ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند.

زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آنرا آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : @fgm133
آدرس اینستاگرام:Faraz_felezyab

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : 09120896040
جهت تعمیر دستگاه فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت فلزیاب فراز با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس : 09120896040

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *